sindredl Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Har vurdert å invistere i en iPhone 4, men har tenkt at siden femmern kommer ut snart vil da firern gå ned i pris.. Er det en helt feil tanke? Noen som vet noe om dette? Takk på forhånd. Mvh. Sindre D. Løken Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Det har tidligere blitt lansert en utgave av tidligere versjon med mindre minne hver gang ny iPhone har blitt lansert. Denne har da blitt noe rimeligere.. Lenke til kommentar
sindredl Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Ok, tror du dette er noe som kan komme nå snart når femmern blir lansert, eller skjer det ikke før femmern kommer til norge? Evt om det er stor forskjell fra iPhone 5 internasjonal lansering og Norges lansering? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Utgaven med mindre minne har alltid blitt lansert samtidig som den nye.. Hvorvidt neste utgave kommer her samtidig som i resten av verden er det ingen som kan svare på. Det er ingen som kan svare på når den kommer heller, eller hvilke specs den får.. Eller forsåvidt om den faktisk kommer Lenke til kommentar
Maciato Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Utgaven med mindre minne har alltid blitt lansert samtidig som den nye.. Hvorvidt neste utgave kommer her samtidig som i resten av verden er det ingen som kan svare på. Det er ingen som kan svare på når den kommer heller, eller hvilke specs den får.. Eller forsåvidt om den faktisk kommer jeg har også vurdert å bytte til 4`ern fordi 3gs`en min begyner å få sinnsykt dårlig batteritid.. jeg lurer på om det har hvert noen form for offisiell info om en mulig 5`er? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Den offisielle informasjonen kommer i det Apple slipper telefonen, som alltid.. Jeg anbefaler å gjøre som jeg gjorde.. Bytte platform Endret 6. august 2011 av Snylter Lenke til kommentar
Maciato Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Den offisielle informasjonen kommer i det Apple slipper telefonen, som alltid.. Jeg anbefaler å gjøre som jeg gjorde.. Bytte platform bytte platform? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Den offisielle informasjonen kommer i det Apple slipper telefonen, som alltid.. Jeg anbefaler å gjøre som jeg gjorde.. Bytte platform bytte platform? Ja, bytte ut iOS. Lenke til kommentar
Maciato Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Til den nyeste vil jeg tro? Endret 6. august 2011 av 19-90fire Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Til den nyeste vil jeg tro? iOS er en platform Android er et eksempel på en annen. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Bytter du til android vil du få ca samme batterilevetid som det du har i dag, ca 1 dag. Det er min erfaring i allefall. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Bytter du til android vil du få ca samme batterilevetid som det du har i dag, ca 1 dag. Det er min erfaring i allefall. Jeg fikk en bedring i batteritid da jeg byttet ut min iPhone 3G til en Galaxy S.. Jeg får Galaxyen til å holde i opptil tre dager om jeg vil, men jeg har jo uansett lader tilgjengelig stort sett hver natt. Endret 7. august 2011 av Snylter Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Det har tidligere blitt lansert en utgave av tidligere versjon med mindre minne hver gang ny iPhone har blitt lansert. Denne har da blitt noe rimeligere.. Du har vel kilder som bekrefter dette? For jeg kan ikke huske at det har blitt lansert «utgaver av tidligere versjoner med mindre minne». Jeg fikk en bedring i batteritid da jeg byttet ut min iPhone 3G til en Galaxy S.. iPhone 3G ble lansert i 2008. Samsung Galaxy S ble lansert i 2010. Det skulle da bare mangle at sistnevnte gir bedre batteritid og har bedre hardware enn førstnevnte. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Du har vel kilder som bekrefter dette? For jeg kan ikke huske at det har blitt lansert «utgaver av tidligere versjoner med mindre minne». Vel, det kom en 8GB-utgave av 3GS da iPhone 4 ble lansert, men det er kanskje for langt tilbake i tid til at du husker? Det skal sies at da 3GS ble sluppet fikk den svakeste utgaven av 3G leve videre, den med 8GB minne.. Men det er nok grunn til å forvente at iPhone 4 (dersom den blir erstattet) kommer til å leve videre i en utgave med enten 8 eller 16GB minne.. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Utgaven med mindre minne har alltid blitt lansert samtidig som den nye.. En liten presisering: dette skjedde med iPhone 3G og 3GS, men ikke med den opprinnelige iPhone fra 2007. Det har også vært mye snakk om at årets billigmodell kommer til å være langt billigere enn «standardtelefonen» for å kunne hamle opp med rimeligere konkurrenter, formodentlig vil dette kreve mer kostnadskutt enn å bare holde fjorårets modell i produksjon. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Vel, det kom en 8GB-utgave av 3GS da iPhone 4 ble lansert, men det er kanskje for langt tilbake i tid til at du husker? Når du sier minne tenker jeg på RAM, ikke lagringskapasitet (harddisk). Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Vel, det kom en 8GB-utgave av 3GS da iPhone 4 ble lansert, men det er kanskje for langt tilbake i tid til at du husker? Når du sier minne tenker jeg på RAM, ikke lagringskapasitet (harddisk). RAM er en type minne, lagringsplass er i denne sammenheng også minne. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 RAM er en type minne, lagringsplass er i denne sammenheng også minne. Nå vil jeg ikke gjøre dette til en diskusjon rundt definisjonen av minne, men gå til produktsidene for iPhone 4 og se om du finner ordet «minne» et sted på siden. Legg også merke til hvilket ord Apple selv bruker om lagringskapasiteten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå