Gå til innhold

Hvordan blir ekstreme kriminelle behandlet i norske fengsel?

Anbefalte innlegg

Nå som alle vet om Anders Behring Breivik som er ekstrem terrorist så lurer jeg på hvordan noen i politiet kan klare å få han å innrømme hvordan hans nettverk er bygd opp.

Siden han har krevet at både statmenisteren skal gå av og kongen skal si fra seg tronen.

Så i prinsippet finnes det ikke annet en totur mot slike folk?

Så jeg lurer på om politiet i norge er så ekstreme som usa, som bruker f.eks

Tazer gun, Stun gun (Elektrisk våpen) å tvinge ut informasjon fra slike terrorister?

Er godt kjent at det er ulovlig selv for politiet å gjøre i norge, men på en annen side så snakker vi om norges verste terrorist hittill og norsk sikkerhet.

Så hvordan takler politiet det?

Hva om han terroristen sier at han har store bomber i hele norge, og de vil gå av hvis det skjer noe med han? Hva har Breivik å tape siden han garantert vil få 30 års forvaring hvis han ikke er sinsyk noe jeg ikke tror han er, muligens han også risikerer livsvarig forvaring.

Men jeg tviler på han bryr seg noe om det? Folk hater slike folk, så for han er fengels det mest tryggeste er det ikke?

Hvorfor er nyhetene så opptatt av han? Er det ikke bedre å skånet folket? Stakkars de folkene som må se den personen hver dag på tv og aldri kunne gjøre annet?

Det er merkelig at han får matpreferanse, men han fikk jo ikke ha på seg hverken politiunderform eller militærdrakt. Noe som er en riktig besluttning.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...