Gå til innhold

[Løst] Endring diskusjonsbilde?.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom vist på feil plass først mye nytt,ja ja,prøvd både bilde og avatar skjer ikke noe :hmm:

Har du forsøkt en forced refresh i browseren? For meg har du en fugl både som avatar og bilde.

 

Kan, som jeg skrev tidligere, godt bare være nettleseren din som cacher.

Forstår lite av dette med browseren,så her står eg fast,derre har og ser det nye bilde bilde forstår eg,eg ser forsatt selv bare det gamle og det var litt av hensikten med å bytte var lei heile bilde,som sakt det er det gamle eg ser. :hmm:

Lenke til kommentar

Forstår lite av dette med browseren,så her står eg fast,derre har og ser det nye bilde bilde forstår eg,eg ser forsatt selv bare det gamle og det var litt av hensikten med å bytte var lei heile bilde,som sakt det er det gamle eg ser. :hmm:

Lukk alle browsere. Start ny browser.

Browseren (Safari, FireFox, Internet Explorer, Chrome eller hva du nå har) har en cache av bildet - den prøver ikke hente det nye fordi den tror den har nyeste versjon. Eller prøv refresh-knappen.

Lenke til kommentar

Forstår lite av dette med browseren,så her står eg fast,derre har og ser det nye bilde bilde forstår eg,eg ser forsatt selv bare det gamle og det var litt av hensikten med å bytte var lei heile bilde,som sakt det er det gamle eg ser. :hmm:

Lukk alle browsere. Start ny browser.

Browseren (Safari, FireFox, Internet Explorer, Chrome eller hva du nå har) har en cache av bildet - den prøver ikke hente det nye fordi den tror den har nyeste versjon. Eller prøv refresh-knappen.

Lastet ned opera og nå ser eg og fuglen,takk for hjelpen :thumbup::blush:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...