Kjell Arne Stava Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Fred og harmoni Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Bilde er fint og stemningen er der,opplevdes litt kontrastløst og tungt i høyre side. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Bilde er fint og stemningen er der,opplevdes litt kontrastløst og tungt i høyre side. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Ja jeg er ikke helt stødig i etter behandlingen enda, så noe vil nokk ikke vere som det burde vere, men jeg jobber med saken Tusen takk for kommentaren Lenke til kommentar
wasco Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Synes dete ble veldig bra Du begynner virkelig å få tak på HDR etterbehandlingen Tor nevner at det er litt lite kontrast. Men dette du har fått fram her er det "typiske" photomatix uttrykket, og det er gjerne litt "flatt" Men det er jo fult mulig å jobbe litt videre med bildet i PS. Et godt tips er å åpne bildet i RAW og justerer opp "Clarity" og "Contrast" Da vil du få en bedre kontrast og bedre konturer i bildet Endret 5. august 2011 av wasco Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Som nevnt, typisk Photomatix tonemapping. Skulle likt å se originalbildet. Med litt saturation og contrast må vel det bli bra? Liker komposisjonen. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Veldig fin komposisjon synes jeg. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Synes dete ble veldig bra Du begynner virkelig å få tak på HDR etterbehandlingen Tor nevner at det er litt lite kontrast. Men dette du har fått fram her er det "typiske" photomatix uttrykket, og det er gjerne litt "flatt" Men det er jo fult mulig å jobbe litt videre med bildet i PS. Et godt tips er å åpne bildet i RAW og justerer opp "Clarity" og "Contrast" Da vil du få en bedre kontrast og bedre konturer i bildet Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Takk for god tilbakemelding, så det er i RAW vi ordner dette, jeg har lurt lenge på hvor du har fått den fine glanse i bildene fra, men PS har mange veger og jeg finner ikke RAV vegen men, jeg gir meg ikke Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Som nevnt, typisk Photomatix tonemapping. Skulle likt å se originalbildet. Med litt saturation og contrast må vel det bli bra? Liker komposisjonen. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Tusen takk for tilbakemeldingen, originalbildet er i tre formater så dette er det beste jeg kan vise frem denne gangen Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Veldig fin komposisjon synes jeg. Tusen takk Knut Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Som nevnt, typisk Photomatix tonemapping. Skulle likt å se originalbildet. Med litt saturation og contrast må vel det bli bra? Liker komposisjonen. Mener selvfølgelig tre eksponeringer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg