Gå til innhold

BK: Grågås

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, hvor ble det av det første bildet ditt fra konserten?? :)

Hadde akkurat skrevet en fin kommentar til det bilde - og svupp - så forsvant det.

Fit dette også da, men jeg likte faktisk bedre det første bildet du la ut i dag :)

Nei var ikke helt fornøyd serru;)Da får jeg legge det ut på nytt da vet du..imorgen;)Takker så mye;)

Lenke til kommentar

Testen ser ut til og funke,noe mer kontraster,noe hvit nede på gåsa,men her kloner du vel litt?

Takker..så ikke det jeg,det hvite altså.Ikke der på originalen :hmm:

Fint bilde med god speiling

Takker :thumbup:

Vakkert og skarpt av gåsa :)

Skarpt og flott bilde med fine detaljer.

Fint bilde dette, skarpt med gode farger, og gåsa ser ut til å kose seg i silkemykt vann :)

Flotte farger og kontraster i dette bilder. Noe smårusk kan fikses. Morsomt at gåsa har åpent nebb i speilbildet :)

Takker..skal se hva det skyldes for det hvite på Gåsa finnes ikke på originalen,så skjønner ikke helt dette :hmm:

Lenke til kommentar

Dette var da pussig. Ser faktisk ut som du har brukt blits, men neppe med den lukkertiden. Har heller ikke noe særlig god erfaring med så høy ISO på D90, men det her ser jo meget bra ut. Det må prøves :)

Takker.Her kjørte jeg på auto iso Erik :thumbup: så ingen blitz..bare sollyset.

Endret av Jan Erik Engan
Lenke til kommentar

Fint bilde av gåsa, liker bølgen og speilingen på den. :)

Utrolig at får så bra resultat med "idiotiso" ;) Flott ble det. :)

Bra skarphet, fin and :) Godt gjort

Flott portrett av grågåsa med gode detaljer og fine sterke farger. Hardt lys bak på stjerten.

Takker.Ja ble noe hardt lys på stjert..forsøkte å dempe den men gikk over i grått :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...