Gå til innhold

BK: Robåten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint blakk sort/hvit bilde

Takk for kommentaren :)

Veldig bra.Men tenker hva med beholdt fargen på båten? om den hadde særlig farger da.God komp;)

Båten hadde en grusom grønnfarge på innsiden - det var mye av grunnen til at jeg valgte å legge ut bilde i S/H :)

Morn igjen på deg.

Stemnings bilde som gjorde seg meget godt i sort/hvit,klart og fint med en god tone i bilde,hva mer kan en sei når en sitter og ikke finner noe en ville gjort anderledes

Takk for rosende ord :)

Lenke til kommentar

Flott bilde med fin komp og god skarphet

Bra s/h-bilde, men gir meg ikke all verden denne gangen :)

Kan jo ikke tilfredstille alle hver gang :)

Kom på noe i ettertid,du som er så flink med pc burde vel båten vert i tre gammel årgang,tar du utfordringen?.

Burde selvsagt vært en gammel trebåt, og det hadde sikkert vært mulig å lime og klippe litt. Men denne gangen får det være som det er :)

Likte dette. Fint motiv som gjorde seg bra i s/h.

Komp sitter som et skudd og det er god harmoni i bildet. Ville gjerne sett bildet med farger og dine kjente kontraster. Grønnfargen fikser du vet du :)

Det er jo artig å prøve noe litt anderledes enn det jeg vanligvis gjør :)

Ja der var båten vår igjen :) den må nå gå billig har jo ligget fortøyd på land i årevis, et flott S/H bilde :) kom du deg i hus før regnet kom? :)

hehe - ja denne båten blir ikke utslitt av for mye bruk :)

Fint S/H bilde :)

Tusen takk :)

Lenke til kommentar

Et godt eksempel på at landskap også egner seg i svart/hvitt. Har en liten følelse av at båten kunne vært trukket litt lenger fra sentrum.

Kjempe fint s/h bilde:) Er en ro over det som jeg liker godt:)

Tusen takk

Er vanligvis ikke så veldig glad i s/h, men dette motivet kledde det utrolig bra. Meget velkomponert og godt eksponert med fin dybde. Bra Jobba !

Takk for tilbakemeldingen :)

Veldig fin komposisjon Wasco, ble perfekt i s/h, fine linjer og god dybde.

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...