Xell Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 har en del feriedager å bruke opp før nyttår. vurderer å ta "høstferie" og ta meg en tur. Hadde jo vært kult å fått til en "hw.no-rekke Penta: selvom du ikke har høstferie går det ann å bevilge seg noen fridager Så sant man ikke har møteplikt eller noe gruppearbeid på gang. Gjorde det rett som det var selv når jeg studerte. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Om jeg ikke tar helt feil, går det vel kun over to ukerdager.. Lenke til kommentar
Fogl Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 LAN i Oslo, nei for en ringe plass. Haug med østlendinger med ringe dialekt, og overlegne jævler. Neitakk Stavanger der holder jeg meg. Den beste plassen Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Det er ikke i Oslo, faktisk. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Det er ikke i Oslo, faktisk. Hehe, det heter OsloLan, men det er faktisk i messehallen i Lillestrøm (ca 10 min m/ tog fra Oslo). Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 har en del feriedager å bruke opp før nyttår. vurderer å ta "høstferie" og ta meg en tur. Hadde jo vært kult å fått til en "hw.no-rekke Penta: selvom du ikke har høstferie går det ann å bevilge seg noen fridager Så sant man ikke har møteplikt eller noe gruppearbeid på gang. Gjorde det rett som det var selv når jeg studerte. joa.. men hvis jeg først får fri et par dager så vet jeg ikke helt om typen blir kjempehappy hvis jeg drar bort i stedet for å være med han;P Lenke til kommentar
Xell Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 hmm du vet hva man sier om gutter som har den holdningen? Tøffel Lenke til kommentar
Xell Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 ok, opptelling Hvem skal helt sikkert og hvem skal kanskje? Blir det noen HW.no rekke? Jeg skal kanskje hvis det kommer flere kjentforl over 18... gjerne over 20 også Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg skal kanskje. XoRc skal. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 jeg skal, har bestillt og betalt for billet oxo... Dårlig med kjentfolk som skal dit fra hw.no... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 BuMp bUmP!!! sErriøst... ingen som gidder å være med på #hw.no rekke? alle som blir med, rekk opp hånda!! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hum. Trur ikke det blir noe foppalkøpp i høstferien, så da tar jeg sikkert turen. Har penger i bakhånd til ny disk også. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Hum. Trur ikke det blir noe foppalkøpp i høstferien, så da tar jeg sikkert turen. Har penger i bakhånd til ny disk også. Men slår du deg ned med hw.no folka hvis det blir noe av det? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hum. Trur ikke det blir noe foppalkøpp i høstferien, så da tar jeg sikkert turen. Har penger i bakhånd til ny disk også. Men slår du deg ned med hw.no folka hvis det blir noe av det? Mjau. Tar sikkert med en venn. Og hvem vet? Kanskje jeg rasker med meg en hel bunt fra den nye klassen? Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg skal kanskje. XoRc skal. Jepp, jeg skal dit jeg.. Men jeg blir nok ikke med på noen #hw.no rekke. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 nå ble det oslo lan på meg likevell Lenke til kommentar
Xell Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Nå vurderer jeg sterkt om jeg skal dr allikevel. Må finne ut om det er mulighet for å få noen fridager på jobben. Noen andre over 25 som skal avgårde?? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Blir det noe HW.no rekke? i så fall, hvor sitter vi? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Hmm... ser heller dårlig ut egentlig... Skal dit, men blir vell alene, kanskje med en i klassa mi... Siden ALLE spør: så sitter jeg på 22:22... kan hende jeg bytter plass for å få bedre alburom hvis det pluttselig seater seg ved siden av meg... og det er 1000biletter igjen... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg skulle gjerne vært med men jeg skal bort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå