danilovic Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Jepp, jeg skal til OsloLan sammen med noen venner. Hadde også vært morsomt å sitte sammen med dere hw-folk, så kunne vi laget et lite hjørne eller en rekke for oss selv ...btw, synd at du ikke kommer Penta :wink: Tjoa, vi kunne jo prøvd å lage rekke? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Bare nevner at billetter blir lagt ut den 7. For de som ikke har fulgt med, mener jeg. Lenke til kommentar
WickedOne Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Er gamer.no inkludert i morroa eller?? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Er gamer.no inkludert i morroa eller?? Trur ikke det, men det blir vel litt gaming.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Nops. Har nettopp vært i oslo og tviler på at jeg drar dit med det første... Isåfall så må jeg skaffe bil+drivstoff+mat+penger...så...eh...nops :-? Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 blir litt langt å dra til oslo "bare" for et lan, selv om det sikkert er tøft holder jeg meg til det lokale orklan Lenke til kommentar
lperik Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 noen som har dato på når det er? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 skal ikke på Oslo-Lan blir litt langt å kjøre. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 skal ikke på Oslo-Lan blir litt langt å kjøre. Veit, det er laangt fra meg:p Gidder ikke uansett Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 noen som har dato på når det er? Ja. 2-5 oktober, om jeg husker riktig. Hint: www.oslolan.no Lenke til kommentar
lperik Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Hadde ikke gjort noe å vinne 1kg gull på cs turneringa der nei! men null clan på meg... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Hadde ikke gjort noe å vinne 1kg gull på cs turneringa der nei! men null clan på meg... Tja, jeg håpet at #hw.no's offisielle CS-klan (#hw.no (ikke klanen) er dog uoffsielt) skulle få delta. Ca alle som er (aktive) på #HW.no@Undernet er velkomne inn. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Er litt usikker på når bilett salget starter jeg... Står 07.08.03 kl 00:00:01, betyr det i morgen natt fra 06 til 07 eller overimorgen fra 07 til 08 natt? Er det ingen som kunne tenke seg å sitte i hardware rekke? blir vell #hw.no@undernet rekke da... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Er litt usikker på når bilett salget starter jeg... Står 07.08.03 kl 00:00:01, betyr det i morgen natt fra 06 til 07 eller overimorgen fra 07 til 08 natt? Er det ingen som kunne tenke seg å sitte i hardware rekke? blir vell #hw.no@undernet rekke da... Det starter 00:01 den 07/08. ****** i helvette, det er ikke sikkert jeg kan likavæl. Det blir antakeligvis foppalkøpp i Danmark med laget under OL. Like lyst til begge deler. ( Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 SOSOHAL! Dette er gud som snakker! fotballcupper må du bevege deg, sove i drittsteder og stinke svette dagen lang, OL kan du sitte foran datan downe i 10mb/s, drikke cola og stuff... Gjør som jeg sier og kjøp en billett til OL i overimorra!! Gud tha 1337 d00d Peace out Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 SOSOHAL! Dette er gud som snakker! fotballcupper må du bevege deg, sove i drittsteder og stinke svette dagen lang, OL kan du sitte foran datan downe i 10mb/s, drikke cola og stuff... Gjør som jeg sier og kjøp en billett til OL i overimorra!! Gud tha 1337 d00d Peace out Tja, kan vel downe i 1000 mb/s, ikke 10. Ellers stemmer det at jeg må bevege meg, kanskje sove et drittsted, men jeg stinker nok heller ikke svette dagen lang. Cola er jeg ikke så glad i. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 å-åw! aner jeg en liten personlig krise her? to nerd or not to nerd?? :o Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 jeg er på lan nå, men i grå tok jeg en pause i gamingen og dro på fotball-trening, å drive med begge deler går jo som oftest da Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 king_m: du skrev sosohal med stor bokstav, nå blir han ikke glad og drar nok ikke med deg :wink: Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 billetter er lagt ut for salg... ingen som blir med på hw.no rekke? blir vell mest #hw.no@undernet rekke da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå