FpsStu Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Lurte på om hvem som skal bevege seg ut av huset sitt i høstferien, og ta med datan til lillestrøm og lane med en haug med andre østledninger? Lurer på om noen ble med på å danne en liten rekke, for de som ikke har noen å dra sammen med? (PM) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Regner med at jeg tar meg turen... Om jeg greier å sope sammen noe penger elnsn (les: Riste dem ute av mamma eller pappa). Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 hvis jeg får noen til å kjøre skal jeg sikkert dit.. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Jeg skal ikke dit.... Edit: Skrivefeil :oops: Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Regner med at jeg tar meg turen... Om jeg greier å sope sammen noe penger elnsn (les: Riste dem ute av mamma eller pappa). Kan jeg joine eller? :wink: Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Regner med at jeg tar meg turen... Om jeg greier å sope sammen noe penger elnsn (les: Riste dem ute av mamma eller pappa). Har 56,50kr... kan jeg få en het natt for de penga? I'll be gentle! Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Regner med at jeg tar meg turen... Om jeg greier å sope sammen noe penger elnsn (les: Riste dem ute av mamma eller pappa). Har 56,50kr... kan jeg få en het natt for de penga? I'll be gentle! trudde ikke slik om deg King_mephisto Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Regner med at jeg tar meg turen... Om jeg greier å sope sammen noe penger elnsn (les: Riste dem ute av mamma eller pappa). Kan jeg joine eller? :wink: Det hadde faktisk vært skikkelig kos. Sånn helt seriøst. Tror jeg. Kjekt å ha en som kan hente fanta til meg. Men, har du penger da? Har 56,50kr... kan jeg få en het natt for de penga? I'll be gentle! Kan prøve å få ordna en blind date med en eldre gigolo jeg kjenner, jeg. Siden det er deg, og du er så snill, mener jeg. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Det hadde faktisk vært skikkelig kos. Sånn helt seriøst. Tror jeg. Kjekt å ha en som kan hente fanta til meg. Men, har du penger da? Det hadde det vettu! Jeg henter fanta, hvis jeg får vise deg mine cskunnskaper :wink: Spørs hvor mye det koster.. Og om det er gutter der.. You know :wink: Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 Det hadde faktisk vært skikkelig kos. Sånn helt seriøst. Tror jeg. Kjekt å ha en som kan hente fanta til meg. Men, har du penger da? Det hadde det vettu! Jeg henter fanta, hvis jeg får vise deg mine cskunnskaper :wink: Spørs hvor mye det koster.. Og om det er gutter der.. You know :wink: Hey! let me be in the meat in this love burger! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Det hadde det vettu!Jeg henter fanta, hvis jeg får vise deg mine cskunnskaper :wink: Spørs hvor mye det koster.. Og om det er gutter der.. You know :wink: Hvilke CS-kunnskaper? Det koster 500,- (er vel en månedslønn for deg det). Tror det kommer et par gutter dit da. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Det hadde det vettu!Jeg henter fanta, hvis jeg får vise deg mine cskunnskaper :wink: Spørs hvor mye det koster.. Og om det er gutter der.. You know :wink: Hvilke CS-kunnskaper? Det koster 500,- (er vel en månedslønn for deg det). Tror det kommer et par gutter dit da. Jeg drar hvis du drar :wink: Jeg har fått hevet lommepengene mine nå, og har sånn ca fått meg jobb, så skal nok få råd ja. Dessuten er jeg småspist Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Tror det kommer et par gutter dit da. Jeg drar hvis du drar :wink: Jeg har fått hevet lommepengene mine nå, og har sånn ca fått meg jobb, så skal nok få råd ja. Dessuten er jeg småspist Vedder en tier på at du feiger ut... Akkurat som da du feiga ut da vi hadde mini-LAN hos Martin. Eller? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Vedder en tier på at du feiger ut... Akkurat som da du feiga ut da vi hadde mini-LAN hos Martin. Eller? Du vet at det stinka der.. Dere suxx0rs eller hva du nå sier.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Du vet at det stinka der..Dere suxx0rs eller hva du nå sier.. Merka ikke noe jeg. Men det er fullt mulig. Filosofering om hvorfor jeg ikke merka noe vil jeg ha meg frabedt. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Du vet at det stinka der..Dere suxx0rs eller hva du nå sier.. Merka ikke noe jeg. Men det er fullt mulig. Filosofering om hvorfor jeg ikke merka noe vil jeg ha meg frabedt. du skjønte at jeg hadde ugler i mosen, ja du kjenner meg for godt! :o Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 du skjønte at jeg hadde ugler i mosen, ja du kjenner meg for godt! :o Jeg glemte et komma. Men du skal ****** meg på Oslo LAN. Hvis ikke.. blir jeg sinna. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 åh! oslolan! nice! hadde vært fett! lenge siden jeg har vært på stort lan nå! men kjenner jeg folk rett så er det i høstferien.. og den har slettes ikke jeg! dessuten så tror jeg ikke det blir no morro å dra uten Ida.. når jeg attpåtil vet at typen min venter hjemme.. nei.. blir nok hjemme jeg! kanskje en annen gang! Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Jepp, jeg skal til OsloLan sammen med noen venner. Hadde også vært morsomt å sitte sammen med dere hw-folk, så kunne vi laget et lite hjørne eller en rekke for oss selv ...btw, synd at du ikke kommer Penta :wink: Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Jepp, jeg skal til OsloLan sammen med noen venner. Hadde også vært morsomt å sitte sammen med dere hw-folk, så kunne vi laget et lite hjørne eller en rekke for oss selv ...btw, synd at du ikke kommer Penta :wink: jah.. lan uten meg er jo tross alt ikke no stas i det hele tatt! hva hadde vel tg vært uten meg de siste 4 åra ikkesant? :wink: jeg får nok spare meg til påska jah.. vetke hvor gla typen blir for at jeg drar bort hele ferien though.. hm.. *lagelureplaner* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå