Balthier Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) selges slike i norge lenger? Hvor finner jeg disse? http://nhi.no/livsstil-og-helse/livsstil/tobakk/tjere-og-nikotin-i-sigaretter-1301.html Endret 5. august 2011 av Balthier842 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Selges ikke de gamle barclay-sigarettene under "kent" i norge nå? Mulig den selges som Kent HD taste. Vet ihvertfall den har veldig lave co- nikotin- og tjærenivåer Endret 5. august 2011 av Demantios Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 Yes det stemmer. HEhe. Lenge siden jeg har røket, sjø! Morsom episode i dagligvaren hvor jeg omtrent river ned tobakshylle i søken etter denne lysskye sigpakken. Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Etter det gikk fra Barclay til Kent forsvant den lyseblå desverre. Husker en kunde på butikken der jeg jobba tidligere som alltid kjøpte denne. Kent HD er Kent White og ikke den samme. Tviler på denne Barclay nr.1 er å finne i Norge lenger, men du kan jo alltids prøve noen plasser i utlandet. Skal prøve å sjekke opp med tobakkselger neste gang jeg ser han og spørre BTW, om jeg husker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå