Proxor Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Har ein stasjonær pc som eg kjøre mw2 bra på og høg oppløsning, men har også ein laptop som eg gjerne skulle spillt litt på til tider også, men for at det ikke skal hakke må eg kjøre 1024x768 oppløsning, problemet da er at eg får svart kant på sidene av skjermen pgr av 16:9 skjerm, skal ikke det gå og strekke det så det fyller hele skjermen fordiom? har sotte til 16:9 i video menyen på spille uten at det hjelper, har også sett innpå skjermkortmenyen da det bruker vere noen instilliger på scalering man kan gjøre der men fant bare innstilling for media scalering og det endret ingenting på selve spillet. Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 1024x768 er en 4:3 oppløsning, dersom du skal kjøre spillet uten de svarte kantene må spillet støtte 4:3. Prøv å endre fra 16:9 til 4:3 i videomenyen til spillet. Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 ja vet 1024x768 er 4:3 men bruker og gå an og få strekt bildet over hele 16:9 skjermen fordiom. testet og sette 4:3 i spillet, forsatt svarte kanter:/ Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Hadde hjulpet hvis du hadde sagt hvilket skjermkort du har? Eller i det minste nVidia eller AMD Selv ordner jeg dette i instillingene på skjermen. Endret 5. august 2011 av RRhoads Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/HPG61113EO/hp-pavilion-15-6-barbar-pc-g6-1113eo sån inntrigrert dritt skjermkort med delt minne, Intel HD Graphics 3000 ellers er eg fornøgd med pcen da specene er ikke så verst til den prisen, borsett fra skjermkorte, har faktisk dåreligere spec på stasjonære pcen min men der har eg jo eit skikkeligt skjermkort så da kan eg kjøre høg oppløsning uten hakking:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå