DementedAlbino Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Nå i sommer har meg og en kompis slått ihjel litt tid på kveldene med diverse spill, og lurer på hva vi skal begi oss ut på nå de to siste ukene utav ferien:-) Har gått igjennom Call of Duty: Modern Warfare 2, Resident Evil og Gears Of War 2. Så da trenger jeg noen nye spill de det er co op som gjelder, der en spillet lokalt på en konsoll. Kan dere anbefale noen gode spill?:-) På forhånd takk. Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 borderlands uten tvil Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Du mener 2 player på for eksmepel xbox ? jeg er ikke helt inne i konsoll verden er så mye nytt og jeg har bare følt med litt på datafronten . Isåfall om dere skal spille konsoll kan jeg anbefale Call of duty Black ops Zombie til data . Leaft 4 dead eller en rekke strategi spill mange Need for speed spill , Fifa for eks borderlands uten tvil Ja Borderlands er utrolig bra spill og spille med venner og co op . det burde dere virkelig prøve , Jeg og venna mine har hatt flere dager morro med det . Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Portal to er jeg i en save med en annen kompis, så det skal fullføres i lag med ham. Skal få testet borderlands og left 4 dead, men kom gjerne med flere forslag. Hva med battlefield, er noen noen av de bra til co op på en xbox ute noen form for live eller system link? Lenke til kommentar
ATLW Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hal0 3, ODST og Reach. Der har du mangen timed med action og humor. Army of two spillene er også ganske underholdende. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Halo falt ikke helt i smak, men skal sjekke ut det andre. Noen gode krigsspill som er bra som co op? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hvis GeoW2 falt i smak er fortsatt GeoW1 et bra spill. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Har alt spilt igjennom gow 1 to ganger, så orker ikke legge ut på det igjen. Hva med call of duty world at war, er det co-op? Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Alle Lego-spillene har 2-player coop. De er kanskje litt for enkle, men de fleste er bra. Humoren, spesielt i cut scenes, er fantastisk. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Legospillene er jeg ikke så veldig begeistret for. Kunne tenkt meg et spill som er mer krigsorientert, noe ala world at war. Er der ingen gode krigsspill som en kan spille to stykker på en konsoll? Samme om det er x360 eller ps3. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Heisann kan også anbefale Borderlands! Et av di beste, har selv rundet 2 ganger coop lokalt med kamerater Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Army of Two er allerede nevnt, i tillegg har man Rainbow Six Vegas 1 & 2. Jeg digga også Castle Crashers på XBLA, men det er ikke krigespill. Jeg må anbefale siden som er genial for å finne co-op spill, nemlig co-optimus.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå