Reprieval Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Hei, beklager hvis dette er i feil kategori. (Noe det uten tvil er.) Bare å flytte over eller evt. slette. Datteren til en kompis av meg fikk kamera i konfirmasjonsgave siste helgen i mai, og har brukt den korte tiden siden til å lære seg å bruke kameraet. Er takknemlig hvis dere gidder å stemmer på en ferskings bilde. Link. Tusen takk og jeg beklager hvis dette er ulovlig. Endret 4. august 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 JEg kan fint hjelpe deg men den linken fikk meg ikke noe sted og stemme . Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Prøv å vent litt lenger. Det skal dukke opp noe. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 ja det gjorde det =) har stemt =) 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Tusen hjertelig takk! Kan du dele det med vennene dine også? Da er jeg kjempetakknemlig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Linker til eller reklame for MLM, pyramidespill, "flest klikk"-systemer og lignende er forbudt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg