Gå til innhold

Hjelp ang. canal digital boks og kanaler

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har en TV i stuen der jeg har en canal digital dekoder med Premier league, la liga osv. Naa vurderer jeg aa skaffe en til tv paa gutterommet. Dermed lurte jeg paa om det var mulig aa bare kjope en til CAM modul og programkort slik at jeg har premier league og la liga paa begge TVene?

Paa forhaand, takk!!

Endret av zclick
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får finne ut av det senere, men har hørt at man bare får grunnpakken på den andre tven, og ikke "ekstrakanalene" som TV2 Premier League og Canal+.

Du kan velge hvor mange tv-uttak du ønsker i husstanden. Og du velger selv om du vil ha analoge signaler (uten dekoder), digital-tv eller HDTV fra kabel-tv-uttakene. Ved flere enn to uttak kan det være behov for en signalforsterker.

Du betaler for ett Grunnpakke-abonnement, uavhengig av antall kabel-tv-uttak. Ønsker du digital-tv eller HDTV i flere rom, trenger du en dekoder og et programkort per tv-uttak.

Merk at gjeldende prisstruktur hos Canal Digital er at programpakker utover analog Grunnpakke må abonneres på pr pakke. Hvis du som kunde f.eks ønsker Canal+ på flere tv-uttak, må du ha et abonnement og en dekoder pr tv.

Hvis dette stemmer, så skal jeg faen slutte abonnementet på canal digital umiddelbart, går heller til pirat eller rikst tv da.

Endret av zclick
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...