RAK-foto Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Hei Jeg har hengt meg på Augustfesten her og forsøker å legge ut ett bilde pr. dag under de temaene som er valgt, men jeg synes kanskje ikke det er riktig at de bildene i Augustfesten skal gå ut over det antall bilder man ønsker å legge ut, men det er kanskje slik det er ment - 1 bilde pr. dato - uansett? - eller? RAK-foto Endret 4. august 2011 av RAK-foto Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hei Jeg har hengt meg på Augustfesten her og forsøker å legge ut ett bilde pr. dag under de temaene som er valgt, men jeg synes kanskje ikke det er riktig at de bildene i Augustfesten skal gå ut over det antall bilder man ønsker å legge ut, men det er kanskje slik det er ment - 1 bilde pr. dato - uansett? - eller? RAK-foto Ja, det syns jeg er riktig, hvertfall om bildene skal ligge på bildegalleriet. Ellers blir jo regelen om ett bilde pr. døgn utvannet. 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Slik våre fester har vært arrangert tidligere, så er det ikke naturlig at festene går på dagskvoten. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg