Prebbo98 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 hei! jeg liker en jente skikelig godt og jeg lurte bare på om det var noen av dere er ute soom vær så snill kunne fortelle meg hva jeg kan si til henne? <3 :L Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Skal du ta bilder av henne? Siden du poster i et fotoforum? I såfall er det vel best å si: "Kan jeg få ta et bilde av deg?" Tråden er flyttet etter min kommentar. Endret 5. august 2011 av pybalto Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Tips: ICKE si at du likte henne så godt at du søkte på nett etter tips på noe å si til henne... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Ikke si du liker henne i det hele tatt.. "Don't say it, show it!" 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Ikke si du liker henne i det hele tatt.. "Don't say it, show it!" Støttes ikke, da vedkommede er 13. Samme hva han gjør, så har det veldig tilfeldig utfall. Endret 7. august 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 "Hei" er et fint sted å starte. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg ville også satse på hei, men hvis du faktisk ønsket noen videre tips (som vi egentlig ikke vil være særlig i stand til) så er det en fordel om vi får noe mer informasjon om deg, henne og deres relasjon i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå