Fotofashion Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Konfirmant Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Nydelig - ganske enkelt. Liker den flotte hudtonen du har fått fram, og ikke minst det litt udeffinerbare, men veldig effektfulle fargestikket. Det eneste jeg lurer på er om det ikke kunne blitt enda bedre med en større blenderåpning for å få bakgrundenmer ut av fokus. Men jeg regner med at dette er et bevist valg fra din side Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 takk for kommentaren wasco. Fått det helt perfekt så har jeg valgt å ha større blender åpning. Men det var for sterk sollys til at jeg fikk det til. Kunna ha valgt å gå ned til iso 50, men Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Nydelig bilde som jeg liker veldig godt. Ser nesten ut som hun ikke er ''der'', pga. store kontraster på modell/miljø. Hun så ren, pen og velstelt, i gode, varme farger - og miljøet helt motsatt... Forresten har hun også en veldig vakker bunad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg