Brødskive Med Brunost Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hei, nå har det seg slik at ingen på Facebook kan poke meg lenger, de kan heller ikke sende melding. Jeg vet jeg må endre noe på personverninstillinger, men jeg har lett og Googlet, men finner ikke ut av det. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 http://www.facebook.com/settings/?tab=privacy§ion=basic Her et sted. Lenke til kommentar
Brødskive Med Brunost Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Ja, det vet jeg Men hva gjør jeg derfra, anyone Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Der fant jeg i hvert fall innstillingene for å skrive meldinger til meg... På den siden jeg lenket til... Lenke til kommentar
Brødskive Med Brunost Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Hva med poke da, skjønner ikke mye av dette, hvor på personverninstilingene finner man dette Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Sikker på at det er noen som prøver å poke deg da? Lenke til kommentar
Brødskive Med Brunost Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Nei, eller jeg spurte en jeg kjenner om han kunne se om det gikk ann, men det går kun å se Info. Det går hverken å sende mld eller poke meg, bare Legge til som venn, hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå