Gå til innhold

MÅ SEES:::: Sexy strandsang::: til inntekt for stupeanlegg!::: MÅ SEES

dronjom

13 stemmer

1. 1. Kommer du på konsert på stranda på Olavsberget hvis det blir aktuelt?

• Ja
      0
    • Nei
      11
    • usikker
      1
    • Jeg kommer bare hvis det blir uaktuelt.. for å bade.
      1

Anbefalte innlegg

Hei, strandpeeps!

Les her, kommentarfeltet under artikkelen spesielt:

Stupetårnet kan bli revet - artikkel i dagens pd

støtt opp og hjelp til med å få i gang konserter her til inntekt for nytt stupetårn i Porsgrunn som jeg skal få opp :thumbup:

Kult om noen engasjerer seg så kan jeg få til noen dritkule opptredener, og kan fortsette på andre strender etterpå :)

her er linker til låten,

samme linker som i kommentarene mine i artikkelen på porsgrunnsavisa:

Registrer dere kjapt på www.origo.no (knapp oppe i høyre hjørnet på nettsiden) og skriv en kommentar på et ord eller to så kanskje vi får det igang :w00t:

Så kjør i gang diskusjon og forslag og altmuliggreiervettu :dribble:

Vi skal ha GIRLS ÅHN THE PLANET;; DÆNCE WITH __"name it"__ SEXY!!

... på Olavsberget!!!

yeeeieiiiiiiiiiiii:))))))))))))))

:cool:

Endret av dronjom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, men det er opp til dere, kan godt droppe porsgrunn hvis det er det, ta et annet sted, eller droppe sangen :) det er heeeelt opp til dere :)

husk på at jeg veide 10 kilo mer da jeg opprinnelig lagde sangen og all teksten, men har gått ned 10 kilo på dansetrening etterpå, så da fikk det selvironiske ved låten en litt annen betydning :p en dårligere betydning egentlig :p Er ikke min skyld at jeg har blitt slankere, jeg ville være feit jeg.. kanskje :p

ok hvis dere ikke liker jeg tuller i tråden får dere ignorere den som folk flest pleier på slike forum når folk snakker sånn :p men jeg syns det ville vært kult, bare si fra hvis noen vil ha konsert, jeg har allerede sunget den på rådhustrappa i porsgrunn. så er det førstemann til mølla, men ikke noe direkte hast for min del :) si fra, call me 41510613, jeg liker å ikke være så selvhøytidelig og det er jo sånn låt jeg har laget. så da vett dere dett :)

ha en fin dag hvis tråden dør ut :)

jeg får spise videre min deeeeeilige spaghetti alacapri eller åssen det skrives :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...