Lars Mathisen Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 mellom bakkar og berg.. Bildet er fjernet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Arild Thømt Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Dette liker jeg! Nydelig sløring,flott lysinnslag på venstre side. Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Veldig bra dette. Komp og lys fungerer veldig bra. Hadde gjerne sett bildet i et større format Lenke til kommentar
Ørjan Haug Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Et vakkert motiv. Fin exponeringstid. Bra Prøv et kvadratisk utsnitt. Jeg ville kutten noe av krattet på venstre side Lenke til kommentar
Inger B Øyen Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Nydelig bilde, med flott sløring på fossen og behagelig lys. Ville nok tatt bort deler avt krattet på venstre side. Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Et utrolig flott bilde! Liker de intense fargene i det grønne, som fremhever det duse slørete vannet. Liker komposisjonen også Ser at bladene og detaljene i fjellet er i overkant skarpt, men det kan hende at det er det slørete vannet som gir det det uttrykket. Hvor er dette fra? Lenke til kommentar
Heiwe Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Et flott naturbilde med topp etterbehandling som har fått frem fine, kontraster, lys og farger - som gir ytterligere dybde i bildet. Sløringen sitter fint. Kanskje litt harde kontraster/skarpet- og mulig fjernet de greinene som er rett over fossen? Sort bakgrunn gir en flott effekt og enda mer dybde:) Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Tusen takk for hyggelige kommentarer Har prøvd å kutte litt på venstre side, men føler bildet mister litt dybde da. Bildet er tatt ved en tilfeldig liten bekk jeg ruslet langs. Ble bra overrasket når jeg oppdagen denne lille "oasen". Fotograferte sent på kvelden hvor tåka gjorde eksponeringa utrolig vanskelig. Valgte derfor å gi en lang marsj i himmelen og heller erstatte den i ettertid, så det overskarpe området mot himmelen skyldes nok dette. Kan sikkert gjøre dette bedre ved en eventuell fremkalling, men inntil videre får det være. Større format kan sees her: http://farm7.static.flickr.com/6148/5999875472_62a3e376bf_o.jpg Lenke til kommentar
wasco Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Flotte farger og et godt komp Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Vakkert og detaljrikt, med fin sløring i vannet. Flott intensitet i bildet og vellykket etterbehandling. Jeg vil nok støtte forslaget om kutt i venstre side - Lenke til kommentar
Eirikphoto Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Nydelig sløring i vannet! Et VAKKERT bilde Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Særdeles vakkert!!! Lys, sløring og utsnitt - helt topp!!! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Vakkert Lars, vakkert! Perfekt sløring i et meget godt utsnitt/komp. Ville gjerne sett dette i et større format. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg