Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

På hvilken måte blir man sterkere etter et brudd?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man blir sterkere ved at man lettere kjenner igjen mennesker og hvilke type mennesker det er. Man lærer utrolig mye mer ut av et forhold enn hva folk flest faktisk er klar over - både på godt og vondt. Man lærer at livet faktisk er oppturer og nedturer og at kjærlighet både kan gjøre veldig godt og utrolig vondt.

Kjærlighet er ikke synonymt med lykke slik mange føler det er - tvært i mot kan det i mange tilfeller være stikk motsatt.

Jeg lærte mye om hvordan man opptrer i et forhold, hvordan man ser at vedkommende er en person man kan komme til å ha et framtidig forhold med, hvilke personer man bør styre unna, hvilke følelser jeg selv kjenner og det hjelper meg veldig når jeg skal finne en ny kjæreste. Hva som for meg føles som ekte kjærlighet vet jeg, det visste jeg ikke før mitt forrige forhold. Jeg kan savne eksen veldig mye, men det er ikke slik at jeg dveler ved det. Jeg tenker ofte på de gode minnene vi fikk og alle opplevelsene vi to hadde sammen og det har lært meg veldig mye. Det å sette pris på folk rundt deg slik ting er nå og ikke nødvendigvis tro at det skal være slik for alltid - så nyt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...