NorvegianDad Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hei! Jeg har planer om å kjøpe meg en MC, men ser at pakningen er morken og ser ut at zimmer? ringen under er rustet? Noen som vet om dette er en smal sak å fikse eller er dette store problemer? Legger ved bilde av problemet: Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Spørs hvordan det sitter, men sansynligvis må du skifte demperen. Så lenge det ikke lekker enda og demperene er stive så gjør det ingenting enda. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Dette må det naturligvis gjøres noe med, med det samme. Dog, er innerbenet uten vesentlige striper/skader (ser greit ut det jeg kan se på bildet), så trenger du ikke bytte annet enn tetninger og glideringer. Rusten du ser kommer fra ringfjærene til støvtetningen, og ikke selve gaffelbena eller selve tetteringen som ligger innenfor. Uansett gjør du dette på begge bena, ikke bare den ene som er skadet. Om du ikke vet eksakt hva du skal gjøre, lar du et skikkelig MC-verksted ta jobben. Tipper 2.000,- for å ta begge bena, med forbehold Endret 4. august 2011 av fikse Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Ikke noe tegn til lekkasje nei, men går det ikke an å reparere demperen? Bytte zimmer-ring og pakning? Glemte vel å nevne modellen, det er en 1998 Suzuki bandit 600 EDIT: Så ikke svaret ditt mens jeg skrev dette innlegget, takk for utfyllende svar Endret 4. august 2011 av NorvegianDad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå