Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst] Volvo 240 GL - 86 Prosjekt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke nødvendig, så kaster jeg heller 5-6.000 ut vinduet ;) Var bare en kjapp tanke som slo meg inn, siden en annen i nabolaget har en 240 som han har tenkt å sette 3'' eksos på :D

Men er senkesettet brukbart da? Får spørre en med erfaring :p

Jada, det fungerer det. Er hardt som F, og senker igrunn lite.. Men du får jo ikkje tak i noe lovlig til gammel Volvo som senker mer.. Løsningen min der, var og første vise bilen hos BT med senkesett, og så hive seg under bilen med vinkelkutteren whistle.gif Ingen GOD løsning, men det fungerer.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...

Bilxtra! :D :D

Subwoofer: 1.000W maks! (Dobbelt spole 4 ohm)

Forsterker: 1.000W *2! (2 Ohm)

Spiller: ... Er det mye å si om den? 1 RCA pre-out, 4*50W. osv. Basic spiller...

Høyttalere: (Ikke på bildet) 40W RMS. (80W Maks)

http://bilxtra.no/hjem/bilxtra-butikk/lyd-bilde/hoyttalere/cube-10-cm/

Venter litt med 6*9'' til hattehylle... Orker ikke begynne å mikse og trikse med høyden på den enda ;)

Flere bilder kommer! :D

post-256971-0-58188500-1320959172_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Blir nok mye lyd i den nå ja.

740-baklys er egentlig ganske stilig, men du må kutte litt i metallet for at de skal passe. Men smaken er litt delt der igjen, om det passer seg eller ikke.

Så en annen en som brukte 740 baklys, og fikk bare lyst til å lufte ideen ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vet ikke helt hva jeg skal si, du har planer og penger? Og lyst. Så hvorfor ikke gjøre det?

Men dette prosjektet, med styling og alt det der passer rett og slett ikke på en brødboks fra nittenåttåførti, men vil du høre hva jeg hadde gjort.

Det jeg ville gjort: Ta all rust. Nye baklykter med en lite felt hvit ellers kun rødt. Senk type lesjøfors ca 2000kr og eksos 2,5¨ eller noe rundt det. Bytte motor til f motor trenger da lh 2,4 ledningsnett. Og lakke alle lister svarte. Ikke noe mer enn det. Eller jo må ha sperre.

Er forresten 96 modell selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...