N.Copola Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 18 begravelser R.I.P Bildet er fjernet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Bra stemningsfullt, nesten litt mystisk bilde dette her - og jeg må jo si at jeg får en følelse av en type drømmeverden. Synes det passer utrolig godt til tittelen. Bra tenkt og jobba. RAK-foto Endret 4. august 2011 av RAK-foto Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Bra stemningsfullt, nesten litt mystisk bilde dette her - og jeg må jo si at jeg får en følelse av en type drømmeverden. Synes det passer utrolig godt til tittelen. Bra tenkt og jobba. RAK-foto Takk for kommentaren. Litt fint å lese din vurdering av bildet da du uttrykker akkurat det jeg ønsket å få frem Lenke til kommentar
wasco Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 En fin etterbehandling og et godt perspektiv Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 En fin etterbehandling og et godt perspektiv Takk for tilbakemeldingen wasco Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Flott og talende bilde! Liker effekten! Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Flott og talende bilde! Liker effekten! Takk for den kommentaren. Det var fint å høre Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Dette falt godt i smak. Inspirerende. Ga meg virkelig lyst til å prøve Tilt/shift. Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Dette falt godt i smak. Inspirerende. Ga meg virkelig lyst til å prøve Tilt/shift. Det var fint å høre. Det er bare å kjøre på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg