appelsinbrus Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Noen som veit hvordan man gjør det? Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 det går ikke ann tror jeg. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Talentløst. Noe annet som er like lame er fortellerstemmen. Virker fullstendig uengasjert, er som å høre meg lese opp noe foran klassen da jeg gikk i femte. Dodge-kontrollen er teit og, du får ikke til å dodge mens du løper. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Fatter ikke helt hvorfor du vil skru den av, poenget med å spille er å føle deg hjelpesløs, og til tider svært utsatt i skogen bare med en lommelykt. Det er også våpenet ditt (lyset) så slå den av virker jo litt sært. Syntes forresten fortellerstemmen er ypperlig. Dog er ikke Alan Awake noe du spiller på en lys sommerdag 2 Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Sært? Selv har jeg lommelykter som faktisk går an å slå av.. Men nå løper ikke jeg rundt i skauen og lyser i hjæl spøkelser heller da.. Fortellerstemmen suger. :!: Han har NØYAKTIG samme tonefall i alle setninger, som grenser til det irriterende. Syns ikke det er spesielt skummelt heller, men nå er jeg muligens litt avstumpa ettersom jeg har spilt horror-spill så lenge jeg kan huske.. Men er jo litt spennende da. Edit: Irriterer meg forresten grønn over kontrollene på Xbox. Gi meg mus og tastatur, sier jeg bare.. Endret 4. august 2011 av appelsinbrus Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Du har ikke hatt xbox lenge merker jeg... 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Kjøpte meg 360 pga Alan Wake, sjeldet vært så skuffet over et spill noen gang. Kanskje spille det igjen til høsten, se om skuffelsen har lagt seg litt da. Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Kjøpte meg 360 pga Alan Wake, sjeldet vært så skuffet over et spill noen gang. Kanskje spille det igjen til høsten, se om skuffelsen har lagt seg litt da. Ville ikke kjøpt Xbox bare for å spille Alan Wake. Kjøp Red Dead Redemption så har du rettferdigjort Xbox-kjøpet en gang for alle. ...og Mass Effect 1 og 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Det var grunnen til at jeg kjøpte 360, men er jo mange fine spill ellers som jo har gjort det til et godt kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå