Stalthy Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 det som skjer når jeg starter black ops single player er: ikke noe vindu vises, har tatt start i sikkerhets mouds (det gjør at alt blir default og 800x600 oppløsnin, tror jeg) men så kommer det ikke opp som vindu, jeg kan ikke se noe. men på win 7 på skrivebordet så er det bilde av et ikon, black ops ikonet, når jeg trykker på det blir musa stuck i venstre kanten. kan bare bevege den opp og ned, har 2 skjermer, en på 1920 x 1080 og en på 16 etteller annet (det som er standar på 1600 skjermer 1680 x 1020 i think). Det skjer ikke noe mer, man kan ikke se noe, men om jeg trykker på vinduet (uansett sp eller mp så kan jeg bruke knappe kombinasjonene) men jeg ser ikke noe. Noen som vet hva problemet er??? Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Prøv og installer spillet på nytt? Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 no kidding. Jupp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå