shmen Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Vurderer å kjøpe en iPhone 4, men er i tvil på hvilket abonnement. Det jeg i bunn og grunn lurer på er hvor mye man må surfe for å gå over 1GB i måneden. Jeg står mellom NetCom Fastpris Data 0,49 0,59 1,99 0,89 Fri 6487,- 349,- og FlexiTalk 249 m/Surfepakke Small 0,45 0,45 1,99 0,89 1 GB Fri,- / 1 GB 6175,- 348,- siden det er rundt samme månedspris vil jeg bare vite hvilken dere tror er mest lønnsom, jeg kommer til å bruke internett mest til facebook og andre nettsider + spotify hvis jeg ikke har fått lagret enkelte sanger lokale ennå. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 1GB er ganske så mye, gjennomsnittsbrukeren har neppe et dataforbruk på mer enn et par hundre MB i mnd. Lenke til kommentar
Shumatsu Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Vurderer å kjøpe en iPhone 4, men er i tvil på hvilket abonnement. Det jeg i bunn og grunn lurer på er hvor mye man må surfe for å gå over 1GB i måneden. hvis du tar en noenlunde bildetung side som fullversjonen av vg.no som et eksempel; ca 2-3mb. en gig per måned er da per dag rundt regnet 1000/3/30 = 10 nedlastninger. ser du på nettvideo, hører på nettradio etc. løper taksameteret enda raskere. så surfer man daglig, feks på vei til jobben, så er ikke nødvendigvis 1gig særlig mye per måned... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå