andreyy Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Heisann Hadde planer om å kjøpe noe å leke meg med her jeg bor midt uti bushen.. Derfor lurte jeg på om noen kunne anbefale en såkalt "compound bue" til nybegynnere, til en ikke ALTFOR dyr peng.. la oss si budsjett på.. 3000(kan gå lenger). Lurte også på om det er noen lover til kjøp av slikt? må man ha tillatelse osv? TAKKER:D -Andreyy Endret 4. august 2011 av andreyy Lenke til kommentar
Minecrafter Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 18 års grense... litt rart ettersom mange av "compound" buene har høyere energi idet pilen treffer målet enn mange håndvåpen. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hvorfor er det rart at det er 18-års grense, når det er mer energi i den enn et våpen Lenke til kommentar
Minecrafter Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 du trenger jo ikke tillatelse eller jaktsertifikat for å kjøpe bue da. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 bare og kjøpe , er litt vedlikehold , og piler kan hvere dyre , ville evt kjøpt bue blink av noe slag også 18 år aldersgrense for og kjøpe , ingen spesiell aldergrense for og bruke i og med at de selger barne buer også som har mulighet til og ta liv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå