Gå til innhold

Hvorfor står det "akam.no" øverst på forumet?

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt merke til at selv om jeg går inn på forumet ved å skrive "www.diskusjon.no" så dukker det opp en banner som "tematiserer" hvilken side jeg er inne på.

Det virker også tilfeldig om det er hw, akam, teknofil eller en av de andre som er temaet. Akkurat nå er det hw som er temaet.

Er det noen grunn til dette? Har fått en del spørsmål fra bekjente som lurer på om jeg mener "akam forum" eller "hw forum" når jeg sier diskusjon.no. Det er ikke akkurat et stort problem, men det irriterer meg litt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, det betyr at du ikke har valgt et fast forumutseende. Sidene i Tek-nettverket har sine egne forumutseender som vil gi deg meny øverst. Hardware.no sin lenke til forumet i deres meny peker f.eks hit: https://www.diskusjon.no/index.php?siteSkin=hardware.no&c=276

Merk deg: siteskin=hardware.no. Du vil dermed vise forumet i Hardware.no-drakten, siteSkin-parameteret blir også lagt til når du trykker på "Vis diskusjonen i forumet"-lenken i artikler. Dette lagres i en cookie og du vil dermed se Diskusjon.no i denne forumdrakten frem til du f.eks. klikker deg til forumet via Akam.no. Dersom du ikke har besøkt Diskusjon.no før er det Diskusjon.no-utseendet som blir tatt i bruk.

Om du vil velge deg et fast forumutseende kan du gjøre dette nederst (under der hvor det står hvem som leser et emne), der er det en nedtrekksmeny du kan klikke deg inn på. Når du selv har aktivt valgt et forumutseende vil ikke disse lenkene ha noen effekt så lenge du er logget inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...