Anne Øverås Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Oppi valmuen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
_Morten_ Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 kjempe fint bilde:) hvilket objektiv bruker du på dine bilder? driv å ser etter et makro objektiv for tiden så hadde vært artig og visst.. Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Morten: Jeg bruker Sigma 105mm F2.8. Jeg er svært fornøyd med det. Passe avstand til både blomst og insekter. Lenke til kommentar
_Morten_ Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 ja jeg er også ute etter et som jeg kan bruke både på blomster og insekter, har sett på canon ef 100mm f2/8 macro usm, (kamera: canon 550D) vet du om canon sitt og det du bruker, om det er store forskjeller på de 2? Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Skarpt og fint på blomsterfluene. Også så fine farger! Likte dette godt. Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Har ingen erfaring med Canon Morten. Lenke til kommentar
Terje Egge Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Meget god fokus, gode farger. Dette likte jeg. Lenke til kommentar
Heiwe Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Fin, innholdsrik makro med mine yndlingsinsekt ( disse er vel de fineste av alle insektene, kanskje) Fine farger og grei komp/utsnitt. Litt usikker på valg av fokus - mulig lagt det litt lenger fremme, på "følehornene", men vet ikke helt. Er jo ganske begrenset dof på denne blenderen da:) Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Syns dette var kjempeflott bilde. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Nydelig! Friske gode farger og godt lys gir en fin letthet over bildet. Flott skarphet på riktig sted - i mine øyne blir det riktig å ha fokuset på kroppene og vingene i dette tilfellet og det gjør seg godt med fokus også på støvbærerne i fronten. Kan hende det lysegule senteret i blomsten er litt vel lyst og dominerende - litt usikker....Flott er det uansett Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 nydelig macro, Anne!! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Dette likte jeg utrolig godt. Det ser ut som en scene fra en animasjonsfilm fra en fantasiverden Meget bra utført ! Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Flott motiv Anne nydlige farger og detaljer Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 helt topp. Har ingenting å utsette på dette, borsett fra kanskje et lit kutt til i toppen. Liker dette godt. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Dette er berre heilt supert-nydeleg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg