Hveding Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hei Tenkte jeg skulle ha en logo i starten av filmer jeg lager og slikt.. Men hva skal jeg lage.. ? Har laget 2 simple her: Hvilken skal jeg bruke, eller skal jeg evt. lage noe nytt og bedre ? Tenkter den tanken selv, men dette trenger jo ikke se så bra ut. Vil egentlig ha noe veldig enkelt... Hva synes dere ser bra ut egentlig.. ? Mvh Patrick. Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Stemmer for den nederste. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Tenkte på den selv Men er ikke fornøy.. Her har du en til Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Eller en av disse, men hvilken ? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Ha en sånn bare ditt navn og bilde og så må fargen blinke fra lille til grønn og så må det være noe stilig musikk. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Flott bilde du har Jesus, anlegg og blinkende farger! Akkurat som du forklarte jeg skulle gjøre.. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Ja, selveste Geroge Lucas ble sur som en potte da han så mitt bilde og innså at hans "Lucas Arts" bilde er tusen ganger teitere enn mitt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå