Tokke Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Bandak Bildet er fjernet. - udsigt retning Lauvik Link til bildesiden Lenke til kommentar
???/ Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Ojj, der var det flott du:) Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Virkelig et flott landskapsbilde. Detaljer kommer godt frem. Får nesten litt eventyrstemning av å se på dette jeg. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hei og god kveld Dette var et nydelig og velkomponert bilde. Her har du også fått flott dybde i det samt en flott speiling. Jeg tror kanskje jeg hadde ønsket meg et LITT lysere bilde og kanskje en liten tanke mere kontrast, men det er min mening. Godt jobba dette her. RAK-foto Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Meget fin dybde som kom frem her,behageligt og fint bilde,muligt noe med kontrast,litt synd med trerne på høyre side,men nå er det så og vi kan ikke ha med oss sag når vi er runt og tar bilder. Er det Lauvik i Rogaland sett inn mot Lysebotn?skal ta turen neste uke om veret blir det rette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg