halsal Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hei.. Jeg holder på å bytte ut minnet i en HP Elitebook 2540p. Den sekundære (plass 2.) ram plasseringen var lett å finne når jeg skrudde av det første dekselet på baksiden av bærbaren. Problemet er når jeg nå skal bytte ut rammen i den primære (plass 1.). Dette stedet fant jeg ut at ligger på baksiden av tastaturet. Spørsmålet da er som følger: Hvor mye av komponentene må jeg fjerne for å komme til primær ram plasseringen? Noen som har gjort dette før? Lenke til kommentar
Gadgetman Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Du må plukke den 'ganske mye' istykker, ja... se side 70 og 71 i denne manualen: http://bizsupport2.austin.hp.com/bc/docs/support/SupportManual/c02664684/c02664684.pdf Og bare så du veit det, tastaturkabelen er ei stor pine å få på plass. Det er også veldig lett å skade kabelen... (Av en eller anna grunn er tastatur ikkje regna som 'user replaceable', mens minnebrikka er det... Skad kabelen, og maskina må fikses av tekniker. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå