Bluebeans Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Skjønte ikke først hva som var som morsomt men så så jeg screenshotet: HAHAHAHAHA Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 så expert har litt humor de og men det der tok kaka hahahahahhaaha Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 har bare en ting å si:LOL Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 jeg skjønte ikke, jeg.. jens..?! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 se gullkorn candyfloss. prøvd å forklare der Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 jeg skjønte ikke, jeg.. jens..?! det stod egentlig "jens er ei ******" i produktbeskrivelsen, rettet nå HER ser du screenshot av det hele! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 jeg skjønte ikke, jeg.. jens..?! det stod egentlig "jens er ei **********" i produktbeskrivelsen, rettet nå HER ser du screenshot av det hele! Hvorfor sto det det? :oops: Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 enten en som hadde hacket seg inn der eller så hadde de testet noe og gjort en feil. Uansett er det jo morsomt da. På en så stor kjede sin side liksom. Litt trøtt Thea? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 enten en som hadde hacket seg inn der eller så hadde de testet noe og gjort en feil. Uansett er det jo morsomt da. På en så stor kjede sin side liksom. Litt trøtt Thea? Ja, man ser liksom ikke humoren i ting når man holder på å gølve. Men nå skjønte jeg det, og det er jo litt genialt må jeg si! Men det burde stått et jentenavn der for maksimal effekt Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 er det noen som har sent mail å fått svar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå