nor50 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Gir aldri svindeleirene opp? Satt inn en annonse på finn og får de rareste mailer. Google translate er nok mye brukt... Does det har noen synlige bulk? Hei igjen... Takk for e-post, er jeg faktisk kjøpe dette elementet for mitt folk i Nigeria, jeg har sendt noen av vennene mine til å hjelpe meg å kjøpe den fordi jeg ikke vet at jeg vil være i stand til å komme meg online på grunn av arbeid, men siden jeg er i stand til å komme online nå kan du fortelle dem som det selges til meg og du skal ikke bry å svare dem på nyttJeg er klar til å betale deg 3700kr for varen og 700kr for Porto til Nigeria. Komme tilbake til meg snart så jeg kan gjøre betalingen, og du kan ha det sendt der for meg i rett tid, venter på å motta e-post snart. Takk og hilsen Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) De fleste som legger ut ting på Finn.no etc, får vel minst -en- slik mail. Har fått selv jeg i årene som har gått. Så, nei, de fisker vel alltid etter en stakkars sjel som kunne gå på limpinnen. Edit: Kom på denne gode gamle greia her. http://www.zug.com/pranks/powerbook/ Endret 4. august 2011 av Smirnoff Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Det er en glede å lese fra deg Jeg bør komme å plukke den opp meg selv og gi deg kontanter, men jeg er ikke i landet nå, og jeg ønsker å introdusere den til min sønn som en gave i Vest-Afrika, så jeg betaler du summen av Kr4000 & Kr800, er så vennlig å komme tilbake til meg med bankinformasjonen din eller din PayPal adresse for meg til å betale penger inn på din konto. Du kan komme tilbake til meg med denne informasjonen Name .................. Banknavn............ Konto. ... ... ... ... Bare for meg å få betalt for godt. Håper å lese deg snart. Beste hilsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå