Gå til innhold

Ny smarttelefon eller noe nytt i vente?

Anbefalte innlegg

Go'kvel!

Sitter her og gleder meg litt til Google+ kommer ut og i den forbindelse tenkte jeg at jeg skulle kjøpe meg en ny smarttelefon + en surfepakke jeg kan være litt online med. Så langt har jeg gitt faen i dette fordi batteritiden for meg er veldig viktig. Når jeg kjøper telefonen tenkte jeg å ha den tilkoblet 3G-nettet/Edge konstant.

Så er det noe bra å anbefale her? Hørt rykter om 2 telefoner jeg undrer litt på.

Den ene er denne nye Samsung Hercules som vistnok skal være enda bedre enn GS2 igjen. Den andre er SE xperia Duo som visstnok har et batteri på 2500mAh. Noen som vet noe om disse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Go'kvel!

Sitter her og gleder meg litt til Google+ kommer ut og i den forbindelse tenkte jeg at jeg skulle kjøpe meg en ny smarttelefon + en surfepakke jeg kan være litt online med. Så langt har jeg gitt faen i dette fordi batteritiden for meg er veldig viktig. Når jeg kjøper telefonen tenkte jeg å ha den tilkoblet 3G-nettet/Edge konstant.

Så er det noe bra å anbefale her? Hørt rykter om 2 telefoner jeg undrer litt på.

Den ene er denne nye Samsung Hercules som vistnok skal være enda bedre enn GS2 igjen. Den andre er SE xperia Duo som visstnok har et batteri på 2500mAh. Noen som vet noe om disse?

Kan gi deg en mobil du ikke må kjøpe, HTC Hd Mini. Største drittet noengang laget.

Lenke til kommentar

Ville gått for den eller Desire s (bedre prosessor, ordentlig multitouchskjerm, og nok plass til apps). Har selv Desire, og utenom dårlig plass er det en helt jævlig bra telefon. Og nå er den skitbillig også. Jeg bytter gjerne telefon i snitt hver 7. mnd, men denne har jeg hatt i over halvannet år. Veldig fornøyd :)

Og om ikke du har noen veldig spesielle behov, game SUPERavanserte spill, 3d, megaskjerm, eller veldig bra kamera, så kommer du til å bli veldig fornøyd uansett hvilke av de to du velger.

Lenke til kommentar

Tja, tror jeg venter til den beryktede Duo-telefonen til SE kommer ut. Det aller viktigste for meg er kanskje at telefonen har et godt batteri. Etter det kommer et fungerende kamera som kan ta OK bilder under de fleste forhold. Totalsummen av telefonen burde være at den er enkel å bruke, spessielt i forhold til nettet da jeg tenker å bruke den mye med datapakker og tilkobling til Google+ når denne kommer ut (evt bare facebook om det ikke blir noe suksess).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...