Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sviing ved urinering.

stolthet

Anbefalte innlegg

Når jeg trener drikker jeg masse vann og kjører en proteinshake etter trening. Men har komplikasjoner med urinering etter trening. Mye urinering har jeg og det sier seg jo selv når man drikker masse, men at det svir og jeg føler at jeg aldri får tømt blære ordentlig. Har prøvd å sitte også men det hjelper ikke. Det er på en måte en konstant sviing som kniper i skrittet i kanskje ca 1-2 timer etter alt inntaket. Noen som har erfariner, råd eller noe innspill til dette? Veldig takknemlig!

Hilsen Stolthet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klamydia var det første jeg tenkte på, men du sier det kun er etter inntak av proteinshake? Ikke noe ubehag ellers? :D

Btw feil forum

Etter MYE VANN og proteinshake, merker ikke ubehag ellers. Klamydia tviler jeg på at det er, kanskje det er noe med prostata?
Lenke til kommentar

Kan være lurt å få seg sjekket for eventuelle kjønnssykdommer selv om du tror at det ikke er det. I verste fall kan du bli steril hvis det faktisk viser seg å være en kjønnssykdom du velger å ignorere.

Har du prøvd å ikke drikke proteinshake rett etter treningen? Prøvd å ikke drikke overdrevent mye vann mens du trener men akkurat så du holder tørsten borte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...