Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal på min første "date."

Anbefalte innlegg

Heisann :D

No har det seg sånn at eg skal møte ei jente i Ålesundsområdet til helga. Eg kjenner ho ettersom ho har slekt her eg bur - så ho er her ein 4 ganger pr år elns! Tingen er at eg vil "få gjort litt meir" ut av det. Ettersom eg også har slekt der ho bur, så vil eg no ha ein liten date med ho :)

Vi har prata ein del på sms, facebook etc.. Flørteskriving :) Ho virker interresert - noko vennene mine også kan bekrefte(om dei prater sant). Dei seier at ho stadig ser bort på meg, og gir meg blikk.. :) Så kontakten er det ikkje problem med..

Men, no til "daten." Eg er rett og slett veldig dårlig med jenter når eg ikkje er i mitt rette element. Eg kan tørre å påstå at eg er ein damemagnet berre eg er i "trygge" omgivelsar - da har eg mykje å prate om til ein kvar tid. Men med ein gang eg kjem med ei jente på aleine, da blir det litt problem.. :dontgetit: Eg finner rett og slett ikkje på noko å sei; det blir så, ja.. seriøst. Er ikkje avslappa..

Så, eg trenger nesten litt hjelp oppstartshjelp.. Tips TIL meg, helst ikkje relatere meg til andre sine trådar.

Eg er 16 år, og ho er 15 år. Så daten bør helst vere ein liten "ungdomsdate," om dikka skjønna :) Vi er også begge aktive innom fotball, ho er også ekstremt god der.. Landslaget ;-)

Takker for ALL hjelp eg kan få! Er litt i nød..

Btw, skjuler brukarnavnet mitt pga eg har venner som er aktive på diskusjon.no.. Vil helst ikkje dei skal begynne å prate om det her i RL med meg ;)

Postet av anonym: 3eae80be19e27203ebfa8589f7e27e22

Postet av anonym: 876b22ba4506ce12c0384f7eefecdf63

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Mitt tips, rett og slett drit i hva dere skal snakke om, det kommer som regel veldig naturlig vist du er i avslappa situasjon (LES: du blir ikke avslappa vist går inn i daten med prestasjonsangst for hva du skal snakke om).

Mitt andre tips, gjør noe "spesielt" ut av daten, en aktivtet, eller lignende, da går som regel praten mye mer flytende, ettersom dere har automatisk noe å snakke om i tillegg til det dere har til felles.

Lenke til kommentar

Mitt tips, rett og slett drit i hva dere skal snakke om, det kommer som regel veldig naturlig vist du er i avslappa situasjon (LES: du blir ikke avslappa vist går inn i daten med prestasjonsangst for hva du skal snakke om).

Mitt andre tips, gjør noe "spesielt" ut av daten, en aktivtet, eller lignende, da går som regel praten mye mer flytende, ettersom dere har automatisk noe å snakke om i tillegg til det dere har til felles.

Eventuelt kan du dra det andre veien, og ikke gjøre noe spesielt i det hele tatt, slik at hele "date-stemningen" blir litt mer fraværende. Min erfaring er at en del jenter misliker konseptet "date" (da den tradisjonelle kino og middag-settingen, if you catch my drift..)

En av mine mest vellykede dater var bare en helt vanlig tur i byen sammen med en jente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...