KapteinKaos02 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hei! Jeg har kjøpt Napolen Total War, men det er tull med grafikken. Introen til spillet fungerer fint det er veldig bra grafikk, men når jeg starter et slag så blir det bare surr og tull. Lyden funker men ikke bildet. Jeg har ATI Radeon HD 5570 skjermkort med 2807 MB totalt tilgjengelig skjermminne. 1024 MB dedikert skjerminne 1783 MB Delt skjermminne. Driveren skal være oppdaderte Dette er annbefalte krav til grafikk kort: Video Card: 512MB DirectX 9.0c compatible (shader model 3). Jeg vet ikke om mitt skjermkort tillfredstiller dette. Jeg har lagt inn et lignende innlegg på spillforumet, men jeg prøver her også. Lenke til kommentar
Amokk81 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hei! Jeg har kjøpt Napolen Total War, men det er tull med grafikken. Introen til spillet fungerer fint det er veldig bra grafikk, men når jeg starter et slag så blir det bare surr og tull. Lyden funker men ikke bildet. Jeg har ATI Radeon HD 5570 skjermkort med 2807 MB totalt tilgjengelig skjermminne. 1024 MB dedikert skjerminne 1783 MB Delt skjermminne. Driveren skal være oppdaderte Dette er annbefalte krav til grafikk kort: Video Card: 512MB DirectX 9.0c compatible (shader model 3). Jeg vet ikke om mitt skjermkort tillfredstiller dette. Jeg har lagt inn et lignende innlegg på spillforumet, men jeg prøver her også. Ifølge denne testen så er det vel ikke så veldig godt egnet til spilling. (Står det der ihvertfall) Kan virke som det er litt for svakt til spilling. Har du prøvd og sette ned oppløsninga og andre grafikk settings til det laveste og se hvordan den kjører da? Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 I går kveld så begynte det av en eller annen merkelig grunn å virke, så guttungen får spille så lenge det virker PC'n ble kjøpt i juni så jeg gidder ikke kjøpe nytt skjermkort nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå