NeEeO Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Hei, jg lurer på om det er en enhet converter til Android som kan regne ut enheter i andre, lissom f. Eks meter i andre.. osv jeg fant unitpad men denne kunne ikke regne enheter i andre. Endret 5. august 2011 av Noreply Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 WolframAlpha kan det. Tror de har en app til Android, men koster noen kroner. Evt. kan du bare bruke nettsiden på telefonen også. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Ser da ut som den kan regne om enhetene ut fra bildene i market... Lenke til kommentar
H80 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Meter i andre? Mener du kvadratmeter? Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Meter i andre? Mener du kvadratmeter? Garantert, lol Handy Converter apps til Android. Gratis! Lenke til kommentar
teitur Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Misforsto nok hva h*n mente jeg gitt. Endret 5. august 2011 av teitur Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Eller det var jeg som tok feil, jeg glemte at M i andre var kvadratcm . Hehe..Prgrammet har kvadrat cm . Sorry alle sammen! Mente ikke å forstyrre dere på noen måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå