Gå til innhold

Balsam


  

72 stemmer

  1. 1. (GUTTER BARE) bruker DU balsam hver gang du vasker håret?



Anbefalte innlegg

Hei, jeg har stått i dusjen flere ganger å grublet over balsam flasken jeg har i dusjen, U-åpnet.

Først idag åpnet jeg flaska, tok en dasj i håret og gnidde det ut. Jeg følte meg femi som bare det, og tenkte jeg måtte finne ut om gutter faktisk bruker balsam?

Det skummer ikke og itillegg det må "virke" i 2-3 minutter. :dontgetit:

Er det bare meg som ikke bruker balsam?

Når det er sakt, så er håret helt likt idag som det har vert alle andre dager

 

 

Avstemningen er bare for gutter, men jenter kan føle seg frie til å poste innlegg her i denne tråden.

 

 

Beklager viss jeg postet i feil kategori. Grublet litt på hvor jeg skulle poste, men det ble til at jeg postet her.

Endret av Aksel114
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flytter denne over til mote og velvære-forumet siden det handler om kroppspleie.

Kommentarer på moderering tas på PM og ikke i tråden.

 

Ontopic så hender det jeg bruker balsam, men som regel driter jeg i det. Kjøper ikke balsam sjøl, men bruker litt av dama sin hvis jeg føler for det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å ikke bruke balsam ville vært utenkelig for min del. Men alt kommer an på håret.

Selv har jeg et tykt, tørt hår med meget flisete tupper. Da er en god balsam alfa omega. Sunt hår er langt fra femi.

For øvrig er du nødt til å bruke det litt over tid for å merke forskjell, men hvis du ikke vet hva du skal se etter er det også ikke lett å se umiddelbar forskjell. Det kan også hende at håret ditt ikke har et veldig stort behov for balsam, eller det kan være at du bruker en dårlig balsam.

Lenke til kommentar

Er det forresten veldig stor forskjell på balsam?

 

Jeg husker en Friends episode hvor Chandler og Monica prøver å sette Rachel opp med noen, og de kommenterer at han har utrolig mykt hår. Det kommer etterhvert frem at han bruker en balsam eller lignende med kokosnøttekstrakt eller noe i den duren. Er det slik at det finnes slike "skjulte perler" som er helt wow?

 

EDIT: For å svare på spørsmålet bruker jeg balsam hver gang jeg vasker håret, og jeg merker forskjell på når jeg bruker det og ikke bruker det.

Endret av Jostein K.
Lenke til kommentar

Det er vel ingen som gir akkurat den wow-effekten du sikter til, men det er forskjell. Selv bruker jeg en fra Joico som utvilsomt er betraktelig bedre enn billigbalsam. Men jeg bruker i tillegg olje fra Joico K-Pak, noe som jeg også anbefaler folk med veldig tørt og flisete hår. Men det er egentlig bare å se på listen over ingredienser, så ser du fort at det er forskjell på innhold på balsamer også. Dyrere balsamer har gjerne flere naturlige ingredienser, som f.eks. kokosnøttekstrakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...