Tesio Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Heh. Var vist ikke helt ved mine fulle 5-6 der. Mente batterilevetid på N55 Noen som har sett noen tester av maskina? Vil tippe på at batterilevetiden vil være lik n53, og mindre.. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Heh. Var vist ikke helt ved mine fulle 5-6 der. Mente batterilevetid på N55 Noen som har sett noen tester av maskina? Vil tippe på at batterilevetiden vil være lik n53, og mindre.. Samme hardware, samme batteri, kraftigere skjermkort......... Du har nok rett der ja... Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Hvor realistisk vil det være at de klarer å levere til anslått leveringsdato? Husker jeg forhåndsbestilte Asus N43 og måtte tilslutt avbestille hele greia fordi jeg ikke hadde fått noe i løpet av 45 dager. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Tror ikke noen kan svare på det, kanskje utenom butikken som selger maskinen, og til og med de kan nok ikke svare 100%. Blir ikke overrasket om lagerdatoen blir flyttet for å si det slik, gjerne noen dager eller opp mot et par uker. Lenke til kommentar
Therwood Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Heh. Var vist ikke helt ved mine fulle 5-6 der. Mente batterilevetid på N55 Noen som har sett noen tester av maskina? Gode spørsmål! Lurer på det samme selv... Lenke til kommentar
thomit Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Asus N55SF review - Laptopreviewshop.com Dette nettstedet har jeg ikke vært borti før, så tar det med en klype salt. Det er egentlig bare en håndfull sider som er tilstrekkelig proffe, og som man kan stole på. Men her sier de altså 1,5 timer til 3 + timer, avhengig av bruk. Andre steder har jeg sett nevnt litt over 1 time ved hard belastning, og 3 timer + ved nettsurfing og lett belastning. I så fall omtrent der man kan vente seg av en maskin med såpass kraftig innmat, på et standard batteri, skulle jeg tro. Endret 16. august 2011 av thomit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå