stumpert Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Hei jeg har Win XP Home. Jeg lurer på hvordan jeg kan få en unik "My Documents" folder for hver bruker? Nå er det slik at på "My Computer" så er det en mappe for hver bruker, men disse peker jo alle på d:. Hvordan kan jeg endre dette til å bli feks. d:%USERPROFILE%? Lenke til kommentar
Samot Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 I Win XP Pro kan det gjøres på denne måten, er ikke 100% sikker på Home versjonen: Klikk på "Start", høyreklikk deretter på "My Documents" og velg "Properties". I vinduet som kommer opp kan du velge hvor brukerens dokumenter skal lagres. Dette må gjøres for hver enkelt bruker. Lenke til kommentar
stumpert Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Flott takk det funket det.. Fyrer løs med noen spørsmål til jeg da. 1. Jeg får access denied på "All Users" Documents. og denne ligger under Documents and Settings på C:. Jeg ønsker også å flytte denne til d: er det mulig? 2. Favorites er i samme situasjon som "My Documents" i første posten. Hvordan får jeg disse også "privat"? 3. Hvordan flytter jeg Microsoft Outlook filer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå