Gå til innhold

Geforce GT545 1.5GB til gaming?

Anbefalte innlegg

Hei.

Kjøpte denne aceren http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=639024 som har et GeForce GT545 1.5GB.

Jeg vet at det ikke er det beste på markedet.

Det jeg lurer på er om noen andre her kan si meg om dette er bra nok til å kjøre f.eks Crysis 2?

I så fall hvor mye kan jeg regne med å kjøre oppløsningen på og ha en rask laggfri opplevelse?Jeg har ikke spillet men har lest at man kun kan justere oppløsning der og ingenting annet.

Om det viser seg at kortet er for svakt,dropper jeg å kjøpe spillet.

Derfor håper jeg dere med peiling på kort svarer :)

EDIT:

Sjekket akkurat på systemrequirementslab som gir meg full "score"...

Men samtidig må jeg nevne at en venn av meg har akkurat samme maskin,og han sier at om han kjører på høy oppløsning blir det som om at bildet "smelter" sammen om man snur eller rører på seg litt fort.

At det på en måte blir "fartstriper" lignende farger om man ser seg rundt.

Han måtte helt ned i 1024 oppløsning.Kan det være slik at dette kortet ikke takler crysis 2 på mere enn det,når det går til topps hos systemrequirementslab?

post-256093-0-17360200-1312473783_thumb.png

Endret av knutklask
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du vil nok få kjørt crysis 2 med dx 11 på medium innstillinger ca. muligens hakket høyere.

disse farststripene er nok motion blur. det er bare å skru av. er ingen kul effekt etter min mening. men ja muligens du må ned i 1280x1024 men det er ikke så lett å si uten å teste. du kan jo teste demoen før du kjøper evt.

Endret av Blazer
Lenke til kommentar

du vil nok få kjørt crysis 2 med dx 11 på medium innstillinger ca. muligens hakket høyere.

disse farststripene er nok motion blur. det er bare å skru av. er ingen kul effekt etter min mening. men ja muligens du må ned i 1280x1024 men det er ikke så lett å si uten å teste. du kan jo teste demoen før du kjøper evt.

Ja,mulig det er det.

Mener å ha sett det i andre spill selv,som COD og MOH.

Når jeg snudde meg fort eller så rundt omkring,ble omgivelsene litt tåkete og samtidig vanskelig å se.Føltes litt laggete egentlig.

Får teste demoen ja :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...