enurweb Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hey! Har kikket på 3 stk headset men er fryktelig usikker på hva jeg bør velge. Har i dag en 3 år gammel laptop som headsettet skal brukes sammen med men bytter nok til en real gamer PC etterhvert. Tenker på konstruksjon, lyd, komfort i flere timer med spilling osv... Kommer til å bli brukt mest til spill, kanskje noe musikk og absolutt ingen ting video. De 3 jeg har kikket på er: - Steelseries Seberia v2 til 650 kr - Steelseries Seberia v2 med 7.1 lyd til 800 kr - Logitech G35 til 1000 kr Trenger erfaringer og anbefalninger innen kl. 15 i morgen (fredag). Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Har selv Steelseries Seberia v2 med 7.1 lyd og er meget fornøyd med det, angrer ikkje et sekund på kjøpet! De er lette, komfortable, og har en helt rå lyd! Lenke til kommentar
utvikling Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 har selv siberia v2, det er mitt andre og når dette blir ramponert går jeg til et inkjøp av det samme igjen. Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Takker for tilbakemeldinger Ser ut som Sibera leder litt her. Verdt å kjøpe utgaven med 7.1 lyd? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Corsair HS1 Siberia er elendig... Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Jeg tror ikke jeg har mulighet for å kjøpe Corsair da jeg skal kjøpe i lokal butikk i Kristiansand nå i dag. Men det SteelSeries med 7.1 surround... Kan man plugge jack rett i f.eks. iPhone og bruke headsettet der? Ser SteelSeries selger eget headsett ment for iPhone men man må da kunne bruke det med 7.1 surround ment for PC også til iPhone?? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 7.1-surround er bare tull, kjøp uten og spar penger. Og Siberia er veldig behagelig å ha på hodet, og det er mildt sagt praktisk på LAN. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Jeg vil bare kommentere Logitech G35 Trådløst; Min erfaring med dette er for det meste god, god rekkevidde - Selv i kablet tilstand, lang batteri-levetid, god lyd - her var surround effekten fantastisk, og det var brukervennlig å benytte. Ergonomisk sett var dette et av de bedre jeg har hatt på meg noensinne. Programmene som følger med gir deg mange gode innstillings-muligheter og har en del artige funksjoner , men ikke noe mer enn vanlige hodesett vel og merke. 7.1 delen er nok rimelig oppskrytt i hodesett, jeg merket liten forskjell på dette etter ulike tester med forskjellige filmer og klipp. Det som trekker dette hodesettet ned og egentlig gjør at mange ikke kjøper det, prisen er vanvittig høy ifht. hva du får. Det er vel dets største svakhet, jeg mener at det hadde klart seg i 5-700,- klassen. Uavhengig av dette vil jeg anbefale det. Endret 12. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) G35 er på tilbud nå http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=435893. For den prisen er det bare å slå til!. Har selv G35 og er storfornøyd med den. Merker ikke stor forskjell på vanlig lyd og 7.1. 7.1 har litt mere dynamikk,synes det er kult nok for meg. Eneste minuset jeg kan komme på er at mann blir ganske svett i ørene etter noen timer med gaming. Edit: G35 software`en stjeler litt prosessorkraft da den ikke bruker lydkortet du har på din laptop/pc. Den lager sitt eget lydkort gjennom programvaren. Endret 12. august 2011 av jetzbullet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå