glimpze Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hei alle sammen! I høst skal jeg på utveksling til USA, og er veldig i tvil om jeg skal bo på eller utenfor campus. For øyeblikket har jeg ordnet meg både utenfor og på campus (har betalt depositum begge steder, men kontrakt skrives først ved innflytting), men både utenfor og innefor campus har sine fordeler og ulemper. Utenfor campus er det om lag 1000 NOK/mnd billigere enn campus, og man har tilgang til badebasseng, styrkerom, clubhouse m/TV, bilijard, airhockey osv, mens innenfor campus har man ingen av disse fasilitene. Ellers er leilighetene omtrent lik størrelse osv. Jeg har en anelse om at innenfor campus er mest sosialt, men at det føles mer "luksus" å bo utenfor, samtidig som jeg liker å trene styrke. Innenfor campus tror jeg kanskje ting er mer på "stell", og siden det er skolen som er utleier, tror jeg ikke man trenger å bekymre seg for at noe ikke er som det skal. Har dere noe forslag, erfaringer eller tanker om hva jeg bør gå for? Avreise nærmer seg raskt, så jeg takker for alle råd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå