Hell_Frode Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hei, jeg kjøpte Fable 3 til pc ikke så mange dager siden. Og følgte instruksjonene jeg fikk for å kunne spille spillet. Men kunne ikke gjøre det alika vell. Har ordnet meg opp som Game For Windows-Live medlem. Men når jeg da prøver å gå inn i spillet får jeg opp et vindu for Game For Windows-Live. Der gikk jeg inn for å opprette et konto. Når jeg prøver å logge meg inn med den kontoen på 'Bruk Eksisterende Live-Profil' da får jeg opp et oppdaterings vindu, den varer kun ca. 3-4 sec. Da får jeg opp et nytt vindu der står det: Du oppgav feil Windows Live-ID eller Passord. Slik jeg forsto det så skal jeg bruke e-post adressen min og passoret til det e-post adressen min. Skrev både e-posten og passoret rett. Skjønner ikke hvorfor jeg får den feilmeldingen, når jeg har skrevet alt rett. Har prøvd alt for å få spillet til å fungere, med null respons. Foresten har jeg Windows XP. Det er vell ikke der det ligger at spillet ikke støtter XP? Lenke til kommentar
Hell_Frode Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Der er ingen hensikt i å svare. ^^ Jeg fikk til nå. Hadde bare oversett noe. Min egen feil. Lenke til kommentar
Kjetil Larsen Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Får heller ikke spillet til å fungere. Får ingen feilmelding, men det blir bare svart og ingenting skjer. Windows 7 Ultimate... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå