bujkster Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Hei! Siden jeg gikk glipp av det tilbudet til DELL 500m så fant jeg en fujitsu siemens til en grei pris. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=3&GrpID=9&s=pl Hva ville du kjøpt? Fujistuen koster litt mindre Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Om du skal spille må du nok gå for dell'en. Lenke til kommentar
bujkster Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 det kommer til å bli en del spilling ja.. Lenke til kommentar
Kimber Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 sis chipset til bærbar hvordan er det? ville kanskje heller satset på et i855 til intel som kommer med de nye centrino bærbare... dell 500m er ikke så mye dyrere nå etter tilbudet gikk ut, man får med cdrw/dvd combo og dobbelt med ram. Lenke til kommentar
knut Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Ingen av maskinene er noe særlig god til spilling da begge bruker integrerte skjermkort og minnet er delt med resten av systemet. Ellers er fordeler med Dell sin at det er Pentium -m, valgbar størrelse på ram og harddisk, trådløst nettverk, vekt, batterilevetid og intel brikkesett. Fordelen til Fujitsu siemens'en er at den er godt utstyrt med ram, harddisk og dvd/cdrw på standard konfigurasjonen. Merk også at hvis du velger Dell'en vil du få 5400 RPM disk hvis du velger 40 GB. Fujitsu siemens har også 3 års garanti med på prisen som gjør det til en god pakke. Jeg vet at 500m er svært stillegående, vil også tro at fujitsu siemens maskinen også er stillegående, men siden den bruker en p4-m 1,8 GHz vil den sannsynligvis gi fra seg mer varme og dermed mer viftestøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå