Njord74 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hei. Har fått min første stasjonære og det er windows 64 bit jeg kjører. Likevel ser jeg undet datamaskin at så og si alt av programmer og spill havner under "programfiler (x86). Hva er dette og hvorfor? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Programfiler (x86) er alle programmene som er programert for et 32bit-system. Dessverre er det mange programmer som fortsatt ikke er laget i et 64bit-system. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Det er programmer som ikke eksplisitt er skrevet for 64 bit windows som legger seg der. Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Ah..Takker for svar. Ser at alt jeg laster ned av spill og progr for det meste havner der ja! Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Ofte må du laste ned og installere programmer eksplisitt for 64-bit. Få spill er å få i 64-bit. Eneste jeg vet om er første Crysis. Men det kommer nok mer etterhvert nå, ettersom 32-bit blir mer og mer uegnet for spill grunnet den begrense minneaddresseringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå