pmiddy Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hallo folkens. Jeg har tenkt å kjøpe meg et gaming headset. Headsettet jeg tenkte på var steelseriww siberia v2. Noen som har dette og vil si hva dere synes om det? Eller anbefale et bedre et i samme prisklasse?takk:-) Lenke til kommentar
znorlax Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Har hatt siberia v2 en god stund nå og er storfornøyd, eneste er at jeg klarte å sette meg på det så ene "øreklokka" datt av men gaffateipen klarte å redde det Har sett det har kommet en del nye headset på markedet nå, men kan vertfall si at siberia v2 er et knall headset Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hva slags spill er det snakk om? Bare generelt gaming? Har du et pristak? Siberia v2 er gode til FPS-spill, lite bass til musikk. Sitter godt, men dårlig isolasjon av lyd fra omgivelsene. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Jeg gamer for det meste lol , wow og kanskje cs av og til. Er på teamspeak helw tiden så er optatt av mic kvalitet osv .hører selvfølgelig ohså på musikk. Beklager skrivefeil, men er på en mobil så det er vanskelig å rette på ting uten å bruke alt for lang tid på det. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hvor mye penger kan du bruke da? Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Samme prisklasse som siberia, 500-600 kr Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Det er ikke så mye som nærmer seg Siberia i den prisklassen, så ville gått for den hvis jeg var deg. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Ok da kjøper jeg dem :-) takk Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Så at de hadde headsettet med7.1 sound for.749, er det verdt de ekstra kronene? Beklager for dobbelpost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå